Sedm článků

Posted 17. 07. 2010 / By Petr Soukup / O blogu

U Větrovky jsem se dočetl o výzvě převzaté z Problogger.net a do ČR nalákané přes Elišku Hutníkovou - jde o napsání článku, kde blogger vypíchne šest svých článků a jeden cizí podle daných témat. Tento blog neměl ještě ani druhé narozeniny, ale stejně jsem si řekl, že by bylo fajn podívat se kousek zpátky. Zde jsou témata a odpovědi:

Můj první post

Nuda. Obyčejný článek Spuštěn blog. Tenkrát jsem vyprsknul tři články najednou, abych blog nespouštěl prázdný a nevypadalo to hloupě :)

Článek, který mě nejvíc bavilo psát

Určitě to bude rýpání do objednávkového procesu Mironetu v článku - Jak odradit zákazníka objednávkou. Kombinuje v sobě všechno co mě na psání baví - dělat na konkrétním příkladu trochu osvětu a ukázat čtenáři trochu jiný pohled (i na jeho) e-shop + rýpat do někoho jiného :)

Mimochodem - při procházení článků jsem zjistil, že skoro polovina začíná slovem "jak".

Článek, který měl skvělou diskusi

Jsou dvě typy diskusí, které se mi u článků líbí. První je ta odborná, kdy mě někdo doplní, opraví a ideálně se až v komentářích téma skutečně rozvine. Druhým typem je řešení naprostých nesmyslů - například jestli je slušnější všechny ženy oslovovat raději slečno nebo paní.

Pokud bych měl vybrat jednu, tak asi tu pod článkem Neumím přijímat programátory. Je tam zajímavý střet programátorů z různých cenových relací (a schopností samozřejmě).

Článek, který bych si přál napsat sám

Z poslední doby by to asi byl Větrovky článek BP kupuje na Googlu “oil spill”. Samozřejmě!. Byla rychlejší a za článek tleskám. Místo psaní článku jsem tenkrát zkusil něco úplně jiného a poslal jsem (slušný) email do Lupy, že tam mají nesmysly. V tu chvíli jsem degradoval na důchodce, co hází do schránky stížností v Lídlu, že se na ně prodavačka vůbec neusmívala.

Po čem ale opravdu toužím je Velký test českých PPC agentur. Respektive po tomto tématu, ale v eshopech. Hrozně rád bych postavil vedle sebe naši rádoby konkurenci a ukázal, na co si u nich dát pozor. Ale to nemůžu. Ikdybych se snažil být objektivní sebevíc, tak mi to stejně nikdo neuvěří. Přitom by to mohl být tak vtipný článek :)

Můj nejužitečnější článek

Vycházím-li ze statistik, tak to bude Plátce vs. neplátce DPH for dummies. Na daná klíčová slova je na Google první, takže tam proudí poměrně dost lidí. Zpětně možná trochu lituji, že jsem nad ním nestrávil více času, když ho čte tolik lidí. Potěšilo mě ale, když mi psala kamarádka, že si tento článek vygooglila a konečně pochopila to, co ji ve škole vysvětlit nedokázali :)

Velmi zajímavé je u diskuze pod ním. Ale nechtěl jsem si zaplácnout dvě sekce jedním článkem :)

Článek s nejlepším titulkem

Titulky mi moc nejdou. Vždycky se snažím, aby přesně vystihl obsah článku. Několikárt jsem ho musel na poslední chvíli změnit, protože po jeho přečtení už bylo zbytečné číst článek. Asi nejhezčí tedy je Jak se řeší zákazníci blbečci. Zajímavé na něm je především to, že tento blog čtou i někteří naši zákazníci. Samozřejmě to nejsou žádní blbečci :)

Článek, který by si mělo přečíst více lidí

Zde volím článek Strategie nejnižší ceny + diskuse. Stále mě fascinuje, jak přijde nový eshop, podívá se po trhu (pokud vůbec) a řekne si - "Čím bychom mohli prorazit? Ha! Budeme nejlvnější! To přeci zajímá každého!" Hrůza.

A co vy? Vyberete také své články? A případně - koho z české scény čtete?
Tags: 7links, blog


O blogu
Blog o provozování eshopů a technologickém zázemí.
Aktuálně řeším hlavně cloud, bezpečnost a optimalizaci rychlosti.

Rozjíždím službu pro propojení eshopů s dodavateli.