Jak (ne)vypadá profesionální hosting
Kdo mě zná, tak asi ví, že trpím poměrně výraznou averzí vůči firmě Miton CZ. Má to více důvodů, ale asi nejvíc mi vadí jejich přístup k zákazníkům. Obvykle to nejde nijak podložit, protože jde o jednotlivé případy. Ale teď jsi všimnul krásného příkladu.
Miton krom jiného provozuje hosting Otoman. Ve čtvrtek vyšla na webu novinka, že v pátek dojde k migraci emailových služeb. Že si taková akce vyžádá nějaký výpadek lze očekávat. Z vlastní zkušenosti vím, že to v podstatě nejde udělat úplně čistě a pár minut bude služba při přepnutí nedostupná. Proto se takové akce dělají hluboko v noci, ideálně o víkendu.
Otoman se s tím ale moc nemaže a výpadek má třídenní. Paráda, ne? Představte si, že máte eshop, potřebujete před vánoci vyřizovat objednávky a den předem se dozvíte, že budete mít na tři dny email offline.
Migrace emailových služeb Otoman.czhttp://www.otoman.cz/webhosting/novinky/migrace-emailovych-sluzeb-otomancz/26.11.2009
Odstávka mailových služeb vedených u domén na službě Otoman.cz je plánována od pátku 27. 11. od 20:00 do pondělí 30. 11. do 04:00. Žádáme všechny klienty, aby v této době nepracovali s mailovými schránkami a zprávami, vyhnou se tak komplikacím po obnově služeb