Maximální zákaznická péče

Posted 06. 07. 2010 / By Petr Soukup / Nezařazené

Následující článek neberte moc vážně :)

Chtěl jsem se vám pochlubit, jak máme úžasnou zákaznickou podporu. S klienty se snažíme přátelit a celkově pohodově vycházet. Občas to jde ale možná až trochu daleko. Máme například jednu klientku, která u nás má eshop na tarifu mini. Ten mimochodem po této zkušenosti nejspíš zruším :)

Rychle si u nás zvykla, že ji odpovídáme (resp v tomto případě Mirek) rychle a poradíme se vším od nastavení výpisu zboží až po výběr lepící pásky. Dokonce už došla tak daleko, že si o takovou radu zavolá třeba v neděli večer. A protože je to příjemná paní, tak nemáme to srdce jí sdělit, že v jejím tarifu vůbec nemá zahrnutou podporu přes telefon. Ale asi už to nějak budu muset omezit.

S Mirkem dokonce konzultuje tak často, že ho požádala i o fotku, aby se jí lépe komunikovalo. Ten ji vyhověl a zpátky přišla fotka, jak si vylepšila své pracovní místo. Není to krásné? :) Všimněte si hlavně těch motýlků.

Budu v tomhle ale muset udělat pořádek. Dochází pak k situacím, kdy tarif mini má servis v neděli večer, ale vyšší tarif stojí ve frontě. Náš přístup, kdy jsme se všechno snažili dělat hned, fungoval při menším poštu eshopů, ale teď musíme zpřísnit upřednostňování vyšších tarifů.

Mimochodem doufám, že se nějak neurazila, když se Mirek zachoval profesionálně odstup a neřekl si o její fotku :o)

Máte taky tak veselé zákazníky? :)
Tags:


O blogu
Blog o provozování eshopů a technologickém zázemí.
Aktuálně řeším hlavně cloud, bezpečnost a optimalizaci rychlosti.

Rozjíždím službu pro propojení eshopů s dodavateli.