Výrazné rozšíření nabídky služeb Simplie

Posted 12. 07. 2009 / By Petr Soukup / Nezařazené

Předpokládám, že když čtete tento blog, tak už jste slyšeli o Simplia s.r.o. a její slavné službě pronájmu e-shopů. Většina lidí přitom ale vůbec netuší, že Simplia toho dělá výrazně víc. Ve skutečnosti jsou e-shopy spíš hlavním pojítkem všech aktivit (protože zasahují do všech oborů) a hlavně ekonomickým držákem.

Kromě e-shopů ale děláme i pokladní systémy (včetně vybavení prodejen a samozřejmě napojení na e-shopy), firemní prezentace, stránky penzionů (rezervace apod), marketingové výzkumy a obecně poradenství,…. Zkrátka je toho spousta.

Pronájem e-shopů žádnou reklamu nemá. Pár zakázek chodí z webtrhu nebo z blogu, ale většinou fungujeme na doporučení. Ostatní služby ale ani nejsou na webu zveřejněné. Zakázek je sice dost, ale tím, jak jsme akorát doporučování máme poměrně uzavřenou skupinu klientů a nyní bych ji chtěl zase rozšířit. Prvním krokem by určitě bylo zveřejnění na webu, ale vůbec se nemůžu rozhodnout jak to udělat.

Určitě bych chtěl zachovat jednu značku a nabízet pod ní všechno. Ale jak to technicky provést? Udělat jeden web s nějakými záložkami, co děláme? Nebo je rozdělit na subdomény a každému odvětví dát vlastní web? Ve skutečnosti by to asi byly skoro stejné weby jen třeba v jiném barevném odstínu a pod. U rozdělení je zase problém, že není jasně vidět, že třeba kromě eshopů děláme i něco dalšího. Na hlavní doméně by sice asi byl nějaký rozcestník, ale ten by většina lidí vůbec neviděla.

Otázka SEO (přesouvání obsahu jinam apod.) mě přitom vůbec netrápí. Zákazníky nemáme z vyhledávačů.

Nemáte nápad, jak to co nejelegantněji provést?
Tags:


O blogu
Blog o provozování eshopů a technologickém zázemí.
Aktuálně řeším hlavně cloud, bezpečnost a optimalizaci rychlosti.

Rozjíždím službu pro propojení eshopů s dodavateli.